Перезвоните мне
FULFILLMENT СКЛАД ДЛЯ ТОВАРНОГО БІЗНЕСУ
Наша адреса: Київська область, м. Бориспіль
mtpgrouppromo@gmail.com
ГАЙД
ЯК РОБИТИ ВІД 100 ВІДПРАВОК НА ДЕНЬ, ВИТРАЧАЮЧИ ВСЬОГО 8 ГОДИН НА МІСЯЦЬ?
Відкрий новий масштаб!
ПРО
АВТОРА
МИКОЛА ЛЯЩУК
Привіт друзі. Мене звуть Микола Лящук і я підприємець. За роки у бізнесі я перепробував різні ніші та підходи в роботі. Мій досвід у товарному бізнесі дозволив мені глобально подивитися на ринок та зрозуміти, який сервіс допоможе підприємцям виходити на новий рівень. Наразі я маю два бізнеси: сервіс з реалізації товарних залишків та фулфілмент.

Клієнти часто приходять до мене із запитом оптимізації та зростання бізнесу. Тим, кому набридла рутина і хочеться росту, ми даємо найкраще рішення на ринку. Я радий, що ви зацікавилися темою оптимізації бізнесу. Упевнений, цей посібник допоможе вам зробити більше відправлень вже наступного місяця.
ЯК ЗБІЛЬШИТИ КІЛЬКІСТЬ ЗАМОВЛЕНЬ ВЖЕ СЬОГОДНІ ?
Щоб підвищити кількість замовлень у вашому бізнесі, спочатку
необхідно розуміти, що на цю кількість впливає та як працювати
з кожним із показників.

При продажі товарів нам необхідно враховувати такі критерії:

Стратегію просування бренду: продаж товару багато в чому залежить від
застосовуваних методів просування (знижок, реклами, акцій).
Особливо якщо йдеться про продукт масового щоденного попиту.

Характеристики самого товару – незмінні та змінювані. Наприклад, якщо на такий параметр, як дизайн молочної упаковки, легко вплинути, то з жирністю та хімічним складом напою важко щось зробити. Критерій першого типу менш витратний, другий – більше.
Це визначає охоплення тих чи інших сегментів цільової аудиторії.

Ціна багато в чому визначає динаміку реалізації товару.
Причому зниження ціни далеко не в кожному випадку допомагає
збільшити кількість замовлень. Наприклад, розпродаж червоної ікри за мізерними цінам наштовхне покупця на думку, що з її якістю щось не так.

Продавці та менеджери. Поведінка консультантів та іншого
персоналу (особливо в компаніях, які заробляють в основному на
активних продажах) теж впливає на обсяг реалізованої продукції.

Ви вже хочете розробити новий амбітний план продажу? Давайте спочатку розберемося, як збільшити кількість бажаючих замовити ваш товар. А в наступних розділах розглянемо, як оптимізувати процеси, щоб зростання бізнесу було стабільним, але при цьому часу на роботу йшло менше. (Так, це реально)
ЯК ЗБІЛЬШИТИ КІЛЬКІСТЬ ЗАМОВЛЕНЬ
ВЖЕ СЬОГОДНІ ?
Є три основні інструменти, що дозволяють збільшити кількість замовлень: це пошукове просування сайту (SEO), контекстна реклама та SMM. На сьогоднішній день, в інтернеті, це найефективніші способи стимулювання продажів.

Нарощувати необхідно не лише трафік, а й конверсію. Цілком реально отримувати щодня 30 лідів з потоку 300 відвідувачів. Наприклад, у гіганта онлайн-комерції Amazon кілька років тому конверсія сягала 30 % – кожен третій відвідувач сайту робив якесь замовлення.

Які фактори позитивно впливають на конверсію? Платформа має бути зручною і зрозумілою для користувача, мати продуманий дизайн, містити цінні для читача статті, що продають.

Однак це далеко не єдиний спосіб отримати інтернет-трафік та
замовлення. Є ще кілька варіантів.
ЗАГОЛОВКИ 4U

Це особлива техніка складання заголовків, що моментально привертають читацьку увагу і змушують користувача затриматися на сайті, щоб все докладно розглянути.
4U – це чотири ключові елементи, що забезпечують сайту інтерес користувача як мінімум на 36 секунд (після чого він приймає рішення про покупку продукту або відмову від неї).

Usefulness (корисність): це те, чим для споживача цінний ваш продукт, для вирішення якої проблеми він призначений, яку користь він принесе клієнту. Мета бізнесу – вирішити проблему клієнта. Тому якщо людині потрібна дірка у стіні, саме її і треба продавати, а не дриль.
ЯК ЗБІЛЬШИТИ КІЛЬКІСТЬ ЗАМОВЛЕНЬ ВЖЕ СЬОГОДНІ ?
Ultra specificity (ультраспецифічність): користь має бути конкретною та вимірною – у грошах, які людині допоможе заробити ваша послуга, у відсотках зростання продажів, у градусах тепла в оселі тощо. Виражайте корисність у кількісних характеристиках.

Urgency (терміновість): коли покупець отримає обіцяний результат – прямо зараз, завтра, через місяць? Точні строки допомагають побудувати яскраву реалістичну картинку результату.

Uniqueness (унікальність): сам собою привабливий результат без розкриття способів його досягнення викликає цілком природний скепсис. Якщо ви хочете за допомогою заголовка збільшити кількість замовлень, покажіть, в чому унікальність продукту, які інструменти, методики, технології в ньому використовуються.
УСУНУТИ ДІРКИ В РОБОТІ САЙТУ

Жоден проєкт не захищен від уразливих та слабких місць. Просто в деяких випадках вони відразу впадають у вічі, а в інших необхідний ретельний аналіз, щоб виявити всі недоробки. Ось кілька типових «дір», що псують враження навіть від стильного та грамотного сайту:

1. Баги під час заповнення форми, які не дозволяють відправити її.
2. Биті посилання, що ведуть на сторінку помилки 404.
3. Технічні помилки у функціоналі замовлення.
4. Інші проблеми та недоробки.

Загалом, за грамотної роботи з трафіком, збільшити замовлення можна вже в перший тиждень. Проте часто до маркетингової стратегії руки сягають тоді, коли про це думати вже пізно.

Наприклад, у вас не закритий ланцюжок поставок, не вистачає рук для обробки замовлень, закінчилося місце на складі тощо. За таких обставин думати про маркетинг немає часу. Однак у цьому криється ключ.
ПОРАДИ З ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО БІЗНЕСУ
Коли у вашому бізнесі буде стабільний трафік і приплив лідів, доведеться замислитись про один важливий момент: як пробити фінансову стелю і зробити ривок у доході, не відволікаючись на рутину. Мої 3 поради щодо оптимізації допоможуть вже зараз заощаджувати час та заробляти більше.

З моменту введення відвідувачем сайту своєї електронної пошти або номера телефону, в системі формується картка контакту, в якій фіксуватиметься вся інформація про нього. Спочатку в систему він потрапляє "голенький", з однією поштою та телефоном, або телефоном та ім'ям. Початкове завдання – дізнатися якнайбільше персональної інформації про клієнта (ПІБ, дата народження, номер
телефону, місто проживання тощо). Зробити це можна за допомогою простих опитувальників у формах Google.

Далі настає автоматизація роботи. Протягом усього часу «дружби» користувача з вашими email-розсилками, система фіксує всі дані про його дії та реакції: доставка/не доставка, прочитання листів, переходи за посиланнями, час прочитання тощо. Ці дані зберігаються довічно і дають ґрунт для ефективної взаємодії.

  1. АВТОМАТИЗУЙТЕ ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ КЛІЄНТА

На підставі персональної інформації та поведінки користувача для нього створюються тригерні листи. Перший тригерний ​​лист людина отримує відразу після введення своєї пошти – їй відправляється підтвердження підписки, а слідом за ним (після успішного підтвердження) включається вітальна серія.

Великою популярністю користуються тригери привітання з днем ​​народження та з роковинами знайомства з компанією (від дати першого контакту), тому що зазвичай у цих листах дарують додатковий бонус або подарунок до
свята. На основі аналізу прочитань та життєвого циклу можна також провести реактивацію та налаштувати автоматичний сценарій для тих, хто перестав читати ваші листи або тих, хто перестав переходити на сайт та робити покупки.
ПОРАДИ З ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО БІЗНЕСУ
Мультиканальність у справі легко показати на прикладі взаємодії email-маркетингу з іншими каналами комунікації. Як відомо, email-маркетинг – це командний гравець, і у зв'язці із соціальними мережами, месенджерами та іншими каналами дає відмінні результати. Як це працює на практиці? Задіяти різні канали спілкування, щоб кожен клієнт отримував інформацію зручним для нього способом.

Соціальні мережі + email-маркетинг
Наприклад, у вашого бізнесу
відмінні показники активностей у Facebook, але вам цього мало, продажі з цього каналу не генеруються, прибуток не зростає. Що робити? Для початку налаштувати форму підписки на вашій сторінці у Facebook, щоб збирати контакти та працювати з ними через email-канал.


2. ВИКОРИСТОВУЙТЕ МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ (EMAIL+ВЕБ ПУШ+ВАЙБЕР+СМС)

Форму можна впровадити як віджет на сторінці, але ефективніше налаштувати рекламу з формою підписки для показу у Facebook та Instagram. Така форма генеруватиме email як підписників групи, так і тих користувачів, яких «наздогнала» реклама.

Далі з контактом з Facebook можна працювати так само, як і з іншими користувачами із сайту: запускати тригер «Підтвердження підписки» та
вітальну серію, збирати інформацію та персоналізувати розсилки. Така взаємодія допоможе вашому клієнту довше залишатися у вашій воронці та прогріватися до покупки.

3. ДЕЛЕГУЙТЕ ВСЕ, ЩО МОЖЕТЕ ДЕЛЕГУВАТИ

Тотальний контроль та невміння делегувати повноваження ведуть або до нервового зриву керівника, або до провалу проєкту. Не можна всю роботу виконувати одноосібно. Керівнику важливо делегувати частину обов'язків таким чином, щоб регулярні дії та операційні завдання виконувались щоденно та послідовно. Це потрібно для того, щоб у власника залишався час для розвитку бізнесу, пошуку нових ідей та рішень у довгостроковій перспективі. Одним цей процес дається складно, іншим легко.

ФУЛФІЛМЕНТ ЯК ТОЧКА ЗРОСТАННЯ
ТОВАРНОГО БІЗНЕСУ

Кожен бізнесмен, який займається товарним бізнесом, рано чи пізно стикається з тим, що власний фізичний та тимчасовий ресурс починає закінчуватися, тоді як кількість відправок з кожним днем ​​зростає (за умови, що маркетингова частина добре працює).

І коли стає питання: де шукати склад, як обробляти ліди та наймати потрібних людей, зростання компанії впирається у великі витрати та важку систему управління раніше невідомими вам процесами. Можливо, ці зусилля окупляться за рахунок відправок, але часу на управління йтиме вдвічі більше.

Точкою зростання вашого бізнесу може стати аутсорс. І одним із варіантів делегування логістичної рутини є фулфілмент. Тільки ті, хто хоч раз зіштовхувався з логістикою в ланцюзі постачання, зрозуміє, наскільки шлях товару тернистий. Щоб полегшити власникам бізнесу всю цю роботу, існує фулфілмент-центр.

ФУЛФИЛМЕНТ - ЭТО ПОЛНЫЙ ЦИКЛ ОПЕРАЦИЙ, КОТОРЫЙ ПРОДАВЕЦ
ТОВАРОВ ВЫПОЛНЯЕТ С МОМЕНТА ОФОРМЛЕНИЯ ЗАКАЗА ПОКУПАТЕЛЕМ
ВПЛОТЬ ДО ДОСТАВКИ

По факту, мы берем на себя:

▪ хранение
▪прием заказов
▪приём товаров от поставщика
▪создание контента (фото)
▪описание, штрихкодирование товара
▪проверку на брак
▪размещение по адресному складу
▪обработку заказов
▪комплектацию и упаковку товаров
▪организацию доставки

▪получение денежных средств от
покупателей
▪обработку возвратов.
▪в отдельных случаях мы можем вести
коммуникацию с поставщиками и
совершать заказы на нужные позиции
▪также при потребности можем
помогать в реализации ваших
товарных остатков
ФУЛФІЛМЕНТ ЯК ТОЧКА ЗРОСТАННЯ
ТОВАРНОГО БІЗНЕСУ
Якщо спрощувати, то насправді робота виглядає так. Є власник товарного бізнесу, а разом з ним – причіп процесів із реалізації товарів та мішок витрат на оренду складу, зарплату персоналу тощо. А є наш фулфілмент, який може частину цих обов'язків зняти, ще й заощадити бюджет, дозволяючи думати про стратегію розвитку бізнесу, а не про контроль постачання.

Разом отримуємо задоволеного бізнесмена, з якого зняли частину рутини. І налагоджену систему постачання для цього бізнесу, за яку взялися ми.

Тому фулфілмент насправді дуже потрібна річ для бізнесу, що розвивається, особливо коли масштаби виробництва не дозволяють відразу орендувати свій склад, а вдома або в гаражі закінчилося місце.
%
Щоб дізнатися докладніше про послуги фулфілменту, переходьте на наш сайт за посиланням
Перезвоните мне
Натисніть на кнопку вище*
Перейти на сайт
КЕЙСИ
За час роботи на ринку ми напрацювали кейси, якими справді пишаємося. Ви можете оцінити перспективи роботи з нами на цифрах на прикладах інших підприємців.

ДИТЯЧИЙ ОДЯГ CARTER'S

ТОВАРИ ДЛЯ ЖІНОК I.LOVE.MY.CYCLE
На що витратив вільний час та гроші:
45 годин на роботу з трафіком та продуктом, що дало можливість зростання.
45 годин на час з родиною, походи в кіно та ресторани.
На що витратив вільний час та гроші:
45 годин на роботу з трафіком та продуктом, що дало можливість зростання.
30 годин на час з родиною, походи в кіно та ресторани.
15 годин на написання інфо-продукту.

ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН БІОДОБАВОК
На що витратив вільний час та гроші:
45 годин на роботу з трафіком та продуктом, що дало можливість зростання.
45 годин на час з родиною, походи в кіно та ресторани.
Щоб залишатися зі мною в контакті, не забудьте підписатися на соціальні мережі:
Залишились питання?
Залиште свої контакти і ми зателефонуємо вам, щоб відповісти на усі питання
?
Контакти:
Офіс та склад у Києві:
м. Бориспіль
Усі права захищено
Політика конфіденційності
2020 г.
ПИТАННЯ