ЯК ЗБІЛЬШИТИ КІЛЬКІСТЬ ЗАМОВЛЕНЬ ВЖЕ СЬОГОДНІ ?
Ultra specificity (ультраспецифічність): користь має бути конкретною та вимірною – у грошах, які людині допоможе заробити ваша послуга, у відсотках зростання продажів, у градусах тепла в оселі тощо. Виражайте корисність у кількісних характеристиках.
Urgency (терміновість): коли покупець отримає обіцяний результат – прямо зараз, завтра, через місяць? Точні строки допомагають побудувати яскраву реалістичну картинку результату.
Uniqueness (унікальність): сам собою привабливий результат без розкриття способів його досягнення викликає цілком природний скепсис. Якщо ви хочете за допомогою заголовка збільшити кількість замовлень, покажіть, в чому унікальність продукту, які інструменти, методики, технології в ньому використовуються.
УСУНУТИ ДІРКИ В РОБОТІ САЙТУ
Жоден проєкт не захищен від уразливих та слабких місць. Просто в деяких випадках вони відразу впадають у вічі, а в інших необхідний ретельний аналіз, щоб виявити всі недоробки. Ось кілька типових «дір», що псують враження навіть від стильного та грамотного сайту:
1. Баги під час заповнення форми, які не дозволяють відправити її.
2. Биті посилання, що ведуть на сторінку помилки 404.
3. Технічні помилки у функціоналі замовлення.
4. Інші проблеми та недоробки.
Загалом, за грамотної роботи з трафіком, збільшити замовлення можна вже в перший тиждень. Проте часто до маркетингової стратегії руки сягають тоді, коли про це думати вже пізно.
Наприклад, у вас не закритий ланцюжок поставок, не вистачає рук для обробки замовлень, закінчилося місце на складі тощо. За таких обставин думати про маркетинг немає часу. Однак у цьому криється ключ.