Blog Fulfillment від MTP Group

Фулфілмент: що це, скільки коштує та інші важливі питання про сервіс для інтернет-магазинів

Ваш інтернет-магазин почав стрімко зростати та приносити гарний прибуток? Чудова новина! Але після першої хвилі емоцій у вас точно з’явилися питання:

  • Як впоратися з великою кількістю замовлень?
  • Вже час орендувати логістичний склад, чи ще рано?
  • А чи не вийде так, що витрати на склад і комірника "з'їдять" весь прибуток?

Колеги радять: настав час переходити на фулфілмент, це найкраще рішення для товарного бізнесу! Але ця ідея викликає ще більше запитань та побоювань. У цій статті ми спробуємо розвіяти ваші страхи та відповісти на хвилюючі питання.

Фулфілмент в Україні – що це та як працює?


Сервіс фулфілменту – це насамперед можливість делегувати операційні процеси та звільнити час власника на розвиток бізнесу. Компанії з фулфілменту в Києві або в інших містах України надають різні пакети послуг. У MTP Group Fulfillment ми беремо на себе:

  • прийом товару на склад;
  • зберігання товару складі;
  • прийом та обробку замовлень;
  • прийом оплати від покупців;
  • комплектацію та упаковку замовлень;
  • доставку замовлень через основних поштових операторів;
  • обробку повернень.

Це не повний список можливих послуг. При необхідності ми можемо допомогти вам у створенні контенту для сайту і не тільки. Докладніше про всі послуги MTP Group Fulfillment ми розповіли у цій статті.

Фулфілмент: скільки коштує сервіс для інтернет-магазину?


Насправді це питання звучить так: фулфілмент-сервіс – це вигідно чи ні? Адже сама по собі вартість – відносне поняття. Її потрібно зіставляти з вартістю залучення клієнта, маржинальністю товару та іншими економічними показниками конкретного бізнесу.

Але за власним досвідом ми можемо стверджувати, що фулфілмент послуги – це завжди вигідніше, ніж самостійна оренда складу з обладнанням. У цій статті ми докладно розглянули обидва варіанти та порівняли їх за фінансовими витратами. Але ж крім грошей, з фулфілментом ви економите ще й час. Погодьтеся, це цінніший ресурс.

Якщо ви хочете знати точну цифру скільки коштує фулфілмент, скористайтесь нашим калькулятором. Ви можете сміливо орієнтуватися на цю суму, тому що в MTP Group Fulfillment немає прихованих платежів або інших підводних каменів.

Зберігання товару на складі: що відбувається за зачиненими дверима оператора?


Ми розуміємо, що довірити свій товар складу фулфілменту для товарного бізнесу може бути страшно. А раптом там панує антисанітарія, і річ втратить товарний вигляд навіть не доїхавши до покупця? Пропонуємо вам прямо зараз переконатися, що боятися нема чого: зазирніть на склад MTP Group Fulfillment.

І ще кілька фактів про наш склад:

  • клас складу. За класифікацією від Knight Frank склади діляться на 6 категорій: А, А+, В, В+, С та D. Наші склади відносяться до категорії В+. Тут є всі необхідні умови для зберігання вашого товару;
  • безпека. Наші приміщення обладнані цілодобовим відеоспостереженням, протипожежною системою, фізичною та пультовою охороною;
  • температурний режим. Будь-якої пори року температура в приміщеннях становить від +17 до +20 °C. Ми створили оптимальний мікроклімат для зберігання;
  • Технічні особливості. Більшість процесів на складі автоматизовані, а будь-які дії з товаром відбуваються через бази даних. Наприклад, кожній одиниці товару надається штрих-код. Завдяки штрихкодуванню власник магазину точно знає розмір товарних запасів та може регулювати обсяг закупівель і виробництва.

Як я можу бути впевненим у якості послуги фулфілменту в Києві?


Ви делегуєте фулфілмент-оператору частину важливих бізнес-процесів, тому сумніви у виборі цілком обґрунтовані. У цій ситуації ви можете покластися на досвід колег та вивчити відгуки щодо роботи різних операторів. Ми розуміємо, що текстові відгуки дискредитували себе, тому зібрали базу відеовідгуків із нашими постійними клієнтами. Примітно, що більшість із них не просто заощадили час із MTP Group Fulfillment, а й збільшили прибуток.

Є й інші важливі критерії, на які варто звернути увагу перед початком роботи з логістичним складом. Про всі тривожні дзвіночки розповідали в одній із попередніх статей у нашому блозі.

Як вирішуються конфліктні ситуації із постачальниками чи клієнтами?


У товарному бізнесі, як і у будь-якій підприємницькій діяльності, неминуче трапляються конфлікти з постачальниками, підрядниками чи покупцями. Як їх вирішувати швидко та безболісно, ​​якщо частина процесів проходить на території складу фулфілменту для товарного бізнесу?

Наприклад, що робити, якщо постачальник привіз на склад неякісний товар?

Співробітники MTP Group Fulfillment уважно ставляться до прийому товару. Якщо ми помічаємо візуальний брак – м'яті коробки, брудну упаковку, інші пошкодження – одразу інформуємо клієнта у чаті. При цьому прийом товару відбувається під контролем камер відеоспостереження. У будь-якій спірній ситуації ви можете переглянути запис.

А якщо клієнт заявляє, що йому надіслали неякісний товар?

Весь процес комплектації товару на складі також фіксується на камеру. В разі
конфлікту зі службою доставки або клієнтом, ви зможете аргументувати свою позицію конкретними доказами.

Як саме оброблятимуть замовлення з мого інтернет-магазину?


Один із найвідповідальніших моментів у роботі фулфілменту для інтернет-магазинів в Україні – це швидка та точна обробка замовлення. Покупець очікує, що його замовлення доставлять на пошту того ж дня, а будь-які затримки сприймає як неповагу до свого часу. І це реальність, під яку треба підлаштовуватись.

Інформація про замовлення надходить до нашої системи двома способами:

  • вручну через особистий кабінет. В такому разі представник інтернет-магазину формує замовлення самостійно чи завантажує список замовлень через Excel;
  • безпосередньо через інтеграцію CRM-систем. Наша WMS відстежує статус замовлення. Коли в CRM магазину з'являється статус "готово до відправки", ми починаємо комплектацію посилки.

Завдяки WMS-системі процес формування замовлення займає кілька хвилин.

Інтернет-магазинам