Blog Fulfillment від MTP Group

5 головних помилок під час відкриття інтернет-магазину в Україні

Простий бізнес із низьким порогом входу і високою маржинальністю - так багато хто сприймає електронну комерцію. Навіть досвідчені підприємці потрапляють у пастку ілюзорної легкості інтернет-торгівлі. А насправді 90% інтернет-магазинів закриваються в перші 2-3 роки роботи. До того ж більша частина з них не може протриматися на плаву навіть 3 місяці.

Помилка №1: починати роботу без чіткого позиціонування і тестових продажів

Перше, що потрібно зробити перед створенням інтернет-магазину - вибрати нішу. Що ви збираєтеся продавати: товари для тварин, матеріали для творчості або одяг? Намагатися продати все й одразу - погана ідея на старті. Споживачі не довірятимуть незнайомому продавцю без чіткої спеціалізації. Та й конкурувати з маркетплейсами буде непросто.

Щоб вибрати конкретну нішу, орієнтуйтеся на такі чинники:

попит на товари. Зверніть увагу на частоту пошукових запитів за групою товарів, які ви хочете продавати. Новачкам краще уникати висококонкурентних ніш. Але й повна відсутність конкуренції - теж поганий знак. Можливо, такий товар нікому не потрібен;

знання та інтерес до ніші. Не обов'язково бути ветеринаром, щоб відкрити магазин товарів для тварин. Але якщо ви зовсім не цікавитеся цією сферою, можуть виникнути проблеми з розумінням цільової аудиторії;

складні умови доставки або зберігання. Наприклад, ви вирішили продавати живі квіти. Але для їхнього правильного зберігання потрібні дорогі холодильники. Розмір стартового капіталу на бізнес різко збільшується;

сезонність. Буває й так, що ви знаходите ідеальну нішу, але попит у ній має сезонний характер. Товар купують тільки в новорічні свята або перед літньою відпусткою.

Після вибору ніші протестуйте попит на товари. Не обов'язково відразу робити інтернет-магазин. Обмежтеся лендингом і запустіть трафік на нього. Те ж саме і з асортиментом: не потрібно відразу закуповувати величезні партії. Почніть з невеликих поставок за ходовими позиціями.

Помилка №2: орендувати склад і створювати власну кур'єрську службу

Оренда складу або офісу - невиправдана розкіш для онлайн-бізнесу. Мабуть, єдиний виняток - робота з товаром, який вимагає особливих умов зберігання або займає занадто багато місця;

Але й зберігати коробки у квартирі - не найкращий варіант. Так ви заощадите гроші, але точно зіпсуєте собі нерви. Оптимальне рішення - сервіс фулфілмента в Україні.

Фулфілмент для інтернет-магазинів від   MTP Group Fulfillment - це комплекс послуг зі зберігання, пакування, комплектації та доставки замовлень. Ви делегуєте рутину і звільняєте час для більш важливих процесів.

У чому переваги фулфілмент-складу в Києві?

Власнику бізнесу не потрібно особисто контролювати всі процеси. Наші співробітники самостійно приймуть товар на склад, опрацюють замовлення, укомплектують і упакують товар, доставлять посилку поштовому оператору і приймуть оплату від клієнта.

Послуги фулфілмент-оператора в Борисполі або навіть Києві обійдуться бізнесу набагато дешевше, ніж оренда складу і наймання співробітників. Детальніше про те, скільки коштує фулфілмент ми розповідали в цій статті.

Прозоре ведення бізнесу. Ви укладаєте один договір з фулфілмент-оператором і спите спокійно. Не потрібно переживати, що комірник піде на лікарняний у пік продажів, а власник складу вирішить продати приміщення.

Простота виходу на маркетплейси. Робота через маркетплейси - мета і новачків, і досвідчених продавців. Але майданчики виставляють специфічні умови щодо пакування, комплектації та маркування товару. Якщо працювати хоча б із двома маркетплейсами, є ризик загрузнути в рутині 24/7.

Те ж саме стосується і власної кур'єрської служби. Ваше бажання догодити клієнту більш ніж зрозуміле. Але наймати кур'єра заради 5-10 доставок на день - не найвигідніша інвестиція. На допомогу знову приходять послуги фулфілмента.

У MTP Group Fulfillment замовлення відправляють день у день. Ми працюємо з сервісами "Нова Пошта", "Укрпошта", "Meest", "Justin", "Автолюкс", "KastaPost". При цьому підприємці користуються знижкою в розмірі від 5% до 50% від "Нова Пошта";

У результаті покупці отримують швидкість і зручність доставки, а ви не переплачуєте кур'єрам.


Помилка №3: приділяти увагу дизайну, а не функціоналу сайту

Під час запуску інтернет-магазину ставте в пріоритет його зручність, а не дизайн. Останній, безумовно, важливий. Але в гонитві за красою або унікальністю можна забути про головну мету створення порталу - продажі.

Перед стартом роботи перевірте свій інтернет-магазин за цим чек-листом від MTP Group Fulfillment.

На сайті є інформація про продавця: реєстраційні дані, номери телефонів, посилання на соціальні мережі.
Портал працює без технічних помилок, усі сторінки та посилання відкриваються коректно.
Сайт працює швидко. Користувачеві не доводиться чекати завантаження сторінок.
Процес оформлення замовлення зрозумілий інтуїтивно.
Оформлення замовлення проходить у кілька кліків. Покупцеві не потрібно заповнювати десятки полів і форм.
У покупця є вибір зі способів оплати замовлення і сервісів доставки.
Менеджери магазину готові прийти на допомогу в будь-яку хвилину.

Якщо ваш сайт відповідає цим критеріям - інтернет-магазин готовий до наповнення контентом.

Помилка №4: копіювати контент конкурентів

Контент - це фото, відео, описи товарів, статті в блозі, відгуки. І все це має підштовхувати клієнта до покупки. Щоб контент дійсно продавав, він має відповідати таким критеріям:

якість. Чи варто говорити, що професійні фотографії товару викликають більше бажання купити його, ніж розмиті знімки? Звісно, професійна зйомка коштує чимало. Але ви можете скористатися послугою створення фотоконтенту від MTP Group Fulfillment;

унікальність. Навіщо створювати контент, якщо у постачальників вже є фотографії та опис товару? Чи не простіше скопіювати матеріали? У такому разі пошукові системи сховають ваш сайт у глибину видачі, і користувачі навіть не знайдуть магазин;

корисним. Завдання контенту - закрити потенційні заперечення покупця і давати відповіді на всі запитання. Тому опис товару має бути інформативним і конкретним.

Зручний сайт з якісним наповненням - необхідна умова для залучення трафіку.

Помилка №5: не виділяти бюджет на залучення трафіку

Сам сайт - це тільки посадкова сторінка в інтернеті, на яку потрібно залучити покупців. Без інвестицій у просування інтернет-магазин не принесе прибутку. Уявіть, що ви орендували приміщення в торговому центрі, але його двері завжди зачинені. Така ж ситуація буде і з онлайн-магазином без вкладень у рекламу.

Тому під час розподілу бюджету не забудьте залишити частину на просування. Тестуйте різні інструменти та канали трафіку:

контекстна реклама в інтернеті;
SEO-просування через пошукові запити;
SMM і таргетована реклама в соціальних мережах;
інфлюенсер-маркетинг.

Це тільки основні канали трафіку. Тестуйте гіпотези, працюйте з цільовими аудиторіями і залишайте тільки ефективні зв'язки.

Щоб уникнути помилок на старті важливо враховувати досвід колег, які вже пройшли шлях від новачків до профі онлайн-торгівлі. Дивіться інтерв'ю з підприємцями, які збільшили дохід за допомогою послуг фулфілмента MTP Group Fulfillment.
Інтернет-магазинам