Blog Fulfillment від MTP Group

Як підготувати інтернет-магазин до 8 березня за допомогою фулфілмент-сервісу

8 березня – важливий пік продажу для інтернет-магазинів. У деяких нішах на цей період припадає до 10% річної виручки! Тому значення грамотної підготовки бізнесу до святкової дати важко переоцінити.

Як інтернет-магазину спілкуватися з покупцями, або що думають українці про 8 березня


Щоб отримати максимум прибутку від 8 березня, бізнесу важливо вибрати правильну маркетингову стратегію та спілкуватися з покупцями однією мовою. Інакше ви можете просто роздратувати клієнтів недоречними формулюваннями.

Що думають українці про 8 березня? Чи збираються дарувати подарунки? А якщо так – то які? Відповіді на ці запитання ми знайшли у статистичних дослідженнях від Picodi.com та “Рейтинг”. Дослідження показують, що:

  • Найбільший інтерес до святкування 8 березня проявляють жителі Східної України та представники старшого покоління (40+). Вони вважають, що це чудова нагода зробити жінкам подарунок.
  • Молоді українці бачать у цьому святі радше ідею ґендерної рівності, ніж “свято весни та краси”.
  • Для мешканців Західної України 8 березня – не більше ніж пережиток минулого.

Але при цьому 77% респондентів все одно відзначатимуть 8 березня та даруватимуть подарунки. Цікаво, що самі жінки виявляють до цього дня набагато менше інтересу, ніж чоловіки. Останні й витрачатимуть більше грошей на подарунки. У ТОПі традиційно залишаються квіти, косметика, парфумерія, бьюті-гаджети, м'які іграшки, спідня білизна та подарункові сертифікати.

Асортимент, складські запаси та логістика: як підготувати магазин до піку продажів


Коли ви проаналізували попит, настав час перейматися пропозицією. І йдеться не лише про сам товар. Перед піком продажу варто перевірити роботу сайту, складу, служби доставки.

Ми в MTP GROUP FULFILLMENT підготували чек-лист перевірки інтернет-магазину перед Міжнародним жіночим днем.

  1. Оцініть готовність складу до пікових навантажень. Якщо вже сьогодні покупці скаржаться на швидкість обробки замовлень і недоліки в самій посилці – у момент авралу ситуація стане катастрофічною.
  2. Проведіть ревізію складських запасів. Можливо, є сенс активізувати виробництво чи замовити додаткову партію у постачальників.
  3. Переконайтеся, що веб-сайт працює коректно. Перевірте швидкість завантаження сторінок та юзабіліті кошика.
  4. Підготуйте на сайті окремий розділ або сторінку із подарунками. Це не обов'язково повинні бути квіти та косметика, як у ТОПі вище. Спортивний інвентар, книги, товари для творчості також зацікавлять покупців.
  5. Запропонуйте подарункові сертифікати тим, хто не може визначитися з вибором.
  6. Введіть додаткові пропозиції для клієнтів. Наприклад, подарункову упаковку замість звичайної.
  7. Генеруйте трафік на сайт. Усі попередні пункти виявляться марними, якщо покупці не зайдуть на ваш сайт. Перед святами активізуйте email-маркетинг, контекстну чи таргетовану рекламу, SEO-інструменти.
  8. Використовуйте 8 березня як шанс збільшити базу клієнтів. Розмістіть на упаковці QR-код з посиланням на магазин, щоб людина, якій вручили презент, могла познайомитися з іншими товарами на вашому сайті.

Насправді ці пункти є актуальними не лише перед 8 березня або іншим святом. Коректна робота маркетингу та логістики – must have для будь-якого інтернет-магазину. Але що робити, якщо ви виявили слабкі ланки у роботі свого бізнесу? Більшість проблем можна вирішити за допомогою послуг фулфілменту у Києві.

Фулфілмент для інтернет-магазинів в Україні: що це та як працює


На початку роботи інтернет-магазину його власник особисто займається всіма процесами від закупівлі матеріалів до упаковки готового замовлення. Коли кількість цих замовлень сягає 15-20 щодня, стає зрозуміло, що частину процесів потрібно делегувати. Тут на допомогу приходить фулфілмент.

Фулфілмент для інтернет-магазинів – це комплекс послуг із зберігання, упаковки, комплектації та доставки замовлень. Для власників бізнесу це насамперед можливість делегувати рутинні процеси та зосередитись на розвитку бізнесу.

Фулфілмент від MTP Group Fulfillment включає:

  • прийом товару на наш склад;
  • зберігання товару складі;
  • прийом та обробку замовлень;
  • прийом оплати від покупців;
  • комплектацію та упаковку посилок;
  • доставку замовлень через основних поштових операторів;
  • обробку повернень.

Чому варто скористатися послугами фулфілмент-оператора в Україні


Перша причина очевидна – фулфілмент дає гарантію, що всі логістичні процеси в інтернет-магазині працюватимуть чітко та злагоджено. Жодне замовлення не загубиться в CRM, його сформують буквально за кілька хвилин і того ж дня відправлять на пошту. У результаті власник отримує багато вільного часу, а клієнти – ідеальний сервіс.

Але це лише вершина айсбергу переваг роботи з фулфілмент-оператором у Києві. Ось ще кілька причин делегувати операційні процеси MTP Group Fulfillment:

  1. Ви будете впевнені у збереженні товару

На складах MTP Group Fulfillment є цілодобове відеоспостереження, протипожежна система, фізична та пультова охорона. Будь-якої пори року температура в приміщеннях становить від +17 до +20 °C.

2.Ви скоротите витрати на утримання складу

Послуги фулфілменту – це завжди вигідніше, ніж оренда складу та оплата послуг комірника. Докладніше економіку двох варіантів ми порівнювали у цій статті.

3.Збільшиться кількість продажів

По-перше, у власника бізнесу з'явиться більше часу на маркетинг та залучення клієнтів. Це неминуче призведе до збільшення прибутку. По-друге, покращаться умови покупки в інтернет-магазині.

Наприклад, до роботи з фулфілмент-оператором магазин надсилав замовлення протягом 2 днів після оплати, працював тільки через “Нову Пошту”. А при співпраці з MTP Group Fulfillment замовлення надсилають день у день. При цьому вибір операторів для клієнта розширюється до сервісів "Нова Пошта", "Укрпошта", "Meest", "Justin", "Автолюкс", "KastaPost". Клієнт отримав швидкість та свободу доставки. Отже, охочіше зробить замовлення в магазині.

4.Кількість повернень скоротиться

Одна з найчастіших причин повернення – помилки в комплектації замовлення. Завдяки WMS-системі MTP Group Fulfillment комплектація замовлення займає кілька хвилин, а ризик помилки не перевищує 0,04%.

5.Стане простіше вийти на маркетплейси

Багато підприємців прагнуть продавати через маркетплейс. Але це не так просто, як здається. Майданчики виставляють специфічні умови щодо упаковки, комплектації та маркування товару. Якщо працювати хоча б з двома маркетплейсами, операційні процеси забиратимуть весь ваш час. Але з фулфілментом усі ці труднощі ляжуть на плечі оператора.

Інтернет-магазинам